ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ - SERVICE - ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΩΝ
Το δίκτυο Fixit μέσω των αποκλειστικών συνεργατών του σας παρέχει εγγυημένα 100% ικανοποίηση για τις αγορές σας και after sale support. Στα καταστήματα- μέλη λειτουργεί τμήμα εγγυήσεων, επισκευών-service εργαλείων-μηχανημάτων ώστε να μην τρέχετε μακριά αν χρειαστείτε τεχνική υποστήριξη, σε περίπτωση βλάβης αλλά και για την καθιερωμένη συντήρηση που χρειάζονται κάποια μηχανήματα ώστε να αποδίδουν διαχρονικά στο μέγιστο των δυνατοτήτων τους.
· Βλάβη που δημιουργείται από λανθασμένη εγκατάσταση ή τοποθέτηση (π.χ. μη τήρηση των προειδοποιήσεων ασφαλείας ή υποδείξεων εγκατάστασης).
H εγγύηση δεν αναφέρεται ή δεν καλύπτει τα παρακάτω:
·
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΕΜΠΟΡΕΥΜΑΤΩΝ
Σε περίπτωση που ο πελάτης/συνεργάτης του δικτύου θέλει να κάνει επιστροφή εμπορευμάτων, για οποιοδήποτε λόγο, τότε πρέπει να ακολουθείται η παρακάτω διαδικασία.
Ο πελάτης θα πρέπει να ενημερώσει την εταιρεία εγγράφως ή με email για τα εμπορεύματα που θέλει να επιστρέψει δίνοντας όλα τα παρακάτω στοιχεία:
Αφού ο εκπρόσωπος της εταιρίας μας καταγράψει τα εμπορεύματα που ο πελάτης θέλει να επιστρέψει, θα τα προωθεί στο αρμόδιο τμήμα και αυτό θα κρίνει ποια από αυτά πληρούν τις προϋποθέσεις για να γίνουν αποδεκτά από την εταιρία μας. Τότε θα ενημερώνεται ο πελάτης εγγράφως ποια εμπορεύματα μπορεί να επιστρέψει και ποια δεν γίνονται αποδεκτά παραθέτοντας την κατάλληλη αιτιολογία.
- Στην περίπτωση πελατών εντός αττικής, μετά το πέρας της παραπάνω διαδικασίας, θα ενημερώνεται ο οδηγός της εταιρίας μας για να παραλάβει τα προϊόντα προς επιστροφή που έχουν γίνει αποδεκτά από την εταιρία μας και μόνο αυτά. Ο οδηγός δεν θα παραλαμβάνει εμπορεύματα προς επιστροφή εκτός αν του έχει δοθεί εντολή από την εταιρία.
- Στην περίπτωση πελατών εκτός αττικής, μετά το πέρας της παραπάνω διαδικασίας, ο πελάτης θα μπορεί να επιστέψει τα προς επιστροφή προϊόντα που έχουν γίνει αποδεκτά από την εταιρία μας και μόνο αυτά με το πρακτορείο του ή με την επόμενη επίσκεψη του πωλητή μας. Ο πωλητής δεν θα παραλαμβάνει εμπορεύματα εκτός αν του έχει δοθεί εντολή από την εταιρία. Εάν ο πελάτης αποστείλει προϊόντα στο πρακτορείο χωρίς να ακολουθήσει την παραπάνω διαδικασία, δεν θα γίνεται η παραλαβή από την εταιρία μας και θα δίνετε στο πρακτορείο εντολή επιστροφής στον πελάτη.
Αν ο πελάτης επιστρέψει εμπορεύματα που δεν έχουν γίνει αποδεκτά από την εταιρία θα τιμολογούνται και θα παραδίδονται ξανά στον πελάτη.
Προσοχή σε κάθε περίπτωση η χρέωση των μεταφορικών επιβαρύνει τον πελάτη.
Προϋποθέσεις αποδοχής εμπορευμάτων
Οι βασικές προϋποθέσεις που πρέπει να πληρούν τα εμπορεύματα για να γίνονται αποδεκτά είναι οι παρακάτω:
- Τα εμπορεύματα θα πρέπει να επιστρέφονται στην εταιρία εντός 60 ήμερων από την ημερομηνία αγοράς τους
- Τα εμπορεύματα δεν θα πρέπει να είναι χρησιμοποιημένα, χτυπημένα και η συσκευασία τους να βρίσκεται σε αρίστη κατάσταση.
- Τα ελαττωματικά εμπορεύματα θα γίνονται δεκτά μόνο όταν η βλάβη προκλήθηκε από κατασκευαστικό ελάττωμα του εργοστάσιου και όταν έχουν χρησιμοποιηθεί σωστά και για τον σκοπό για τον οποίο σχεδιάστηκαν.
- Τα εμπορεύματα που είναι σε προσφορές δεν επιστρέφονται.
Η εταιρία διατηρεί το δικαίωμα μη αποδοχής εμπορευμάτων, παρόλο που έχει συναινέσει για την επιστροφή τους, όταν αποδειχτεί μετά την παραλαβή και την εξέταση τους ότι δεν πληρούν τις παραπάνω προϋποθέσεις.