ΣΚΑΠΤΙΚΟ ΒΕΝΖΙΝΟΚΙΝΗΤΟ FUXTEC FX-AF1212
Έλεγχος κίνησης DUAL Shaft για ξεχωριστή κίνηση εμπρός και πίσω
Ισχυρός 4-χρονος κινητήρας RATO R210 με μετατόπιση 212 cc
Ονομαστική ισχύς 4.1kW / μέγιστη ισχύς 4.5kW
Ιάπωνες ιμάντες υψηλής ποιότητας από τη Mitsubishi
Ρυθμιζόμενο τιμόνι κάθετα και οριζόντια
Εργονομικές λαβές με επίστρωση από καουτσούκ
Βάθος εργασίας 33εκ
Πλάτος εργασίας μεταβλητό ρυθμιζόμενο: πλάτος 36 - 55 - 85εκ
Ο ελεύθερος τροχός προωθείται για να φτάσει στα όρια του τοίχου, των πορτών, των πασσάλων κλπ.
Ρύθμιση μεταβλητής ταχύτητας
Ταχύτητα φρεζαρίσματος προς τα εμπρός 110 rpm / προς τα πίσω 36 rpm
Περιοριστής βάθους ρυθμιζόμενος
Οι τροχοί μεταφοράς είναι ήδη τοποθετημένοι και κλειδώνουν χωρίς να κάμπτονται πάνω από τα πόδια
Χωρητικότητα δεξαμενής 3.6l
Διπλό φίλτρο αέρα
Καθαρό βάρος 63kg
Καινοτόμο σύστημα DUAL Shaft με δύο άξονες κίνησης για κάθε εμπρός και πίσω μηχανισμό:
Σε σύγκριση με τις παραδοσιακές έννοιες κίνησης με κινητήριο άξονα, η εφαρμογή δύο ξεχωριστών κινητήριων αξόνων για κίνηση προς τα εμπρός και προς τα πίσω έχει πολλά πλεονεκτήματα. Από τη μία πλευρά, η αξιοπιστία και η σταθερότητα και συνεπώς η μεγαλύτερη διάρκεια ζωής αυξάνονται. Επιπλέον, το κόστος συντήρησης μειώνεται σημαντικά, καθώς η προσβασιμότητα και η αλλαγή των ζωνών είναι εξαιρετικά απλοποιημένες.
Μεγάλα αξεσουάρ διαθέσιμα για σχεδόν οποιοδήποτε σκοπό και εύκολη σύνδεση με κονσόλα προσαρμογέα:
12 "ελαστικά για οδήγηση σε μεγάλες αποστάσεις, χρήση του αρότρου
14 "Δακτύλιος σύσφιξης μετάλλων / εκσκαφέας: Βρείτε τη χρήση σε χαλαρό έδαφος όταν χρησιμοποιείται με άροτρο ή σβάρνα αντί για τροχούς
Μεταλλικό άροτρο (όργωμα): Χρησιμοποιείται για την άροση του εδάφους για την καλλιέργεια πατάτας, καρότων και άλλων καλλιεργειών ριζών. Ο οπίσθιος βραχίονας είναι απαραίτητος για την προσάρτηση
Κουβάς Σίδερα (6 "): Χρησιμοποιείται για να χαλαρώσει το έδαφος και να αφαιρέσει τα ζιζάνια σε διαδρομές και εισόδους. Το πίσω στήριγμα είναι απαραίτητο για τη στερέωση.
Harrow: Χρησιμοποιείται για να χαλαρώσει το έδαφος και την αφαίρεση των ζιζανίων. Ο οπίσθιος βραχίονας είναι απαραίτητος για την προσάρτηση
Ροκ: Χρησιμοποιείται για διαδρόμους γεώτρησης και χώρους εισόδου με χαλαρές πέτρες (χαλίκια ή παρόμοια). Ο οπίσθιος βραχίονας είναι απαραίτητος για την προσάρτηση
Διασκορπιστής: Αερίζεται το γκαζόν και απομακρύνει το παλιό χόρτο και βρύα. Το γκαζόν αναπτύσσεται καλύτερα και ο σχηματισμός βρύων εμποδίζεται. Ο οπίσθιος βραχίονας είναι για προσάρτηση.